dimarts, 22 de novembre del 2011

INFORMACIÓ INICI DE CURS


LA NOSTRA ESCOLA

Estimats pares un nou curs comença i des de la direcció del centre volem apropar-vos informació relativa al funcionament del col·legi.

Aci teniu algunes dades del centre que vos poden ser d’utilitat:

Direcció: Camí La Rutgla s/n. 46692. Montesa.
Telèfon/Fax: 962299143
Codi centre:46005739

ELS MESTRES DE L’ESCOLA.

Vanessa Garcia : Directora i tutora de tercer de primària.
Amparo López: Cap d’estudis.
Mizar Verger: Secretària i mestra de música.
Salva Crespin : Tutora de 3anys.
Maribel  Castellanos: Tutora de 4anys.
Menxu Perales: Tutora de 5anys.
Maria Lluch: Mestra de suport d’infantil.
Sara Gomez Pico: Mestra d’anglés.
Juli Chinesta: Tutora de primer.
Diana Ferrero: Tutora de segon.
Jéssica Gómez: Tutora de quart.
Eduard Liñana: Tutor de cinqué.
Joaquín Sellés;: Mestre d’educació física i tutor de sisé.
Alfredo Moral: Mestre de pedagogia terapèutica.
Anun Castelló: Mestra de religió.
Maria Valverde: Mestra d’audició i llenguatge.

MENJADOR ESCOLAR
Aquest curs el centre oferta la possibilitat d’utilitzar el menjador escolar. (D’octubre a maig).
Si el vostre fill/a ha de quedar-se algun dia, cal que ho comuniqueu a la direcció del centre abans de les 9:15.
Igualment, els alumnes abonats que no poden quedar-se al menjador per qualsevol motiu, també ho comunicaran al centre abans de  les 9.15.
Per qualsevol informació, per favor, acudiu a direcció.

HORARI ESCOLAR I DIES NO LECTIUS.
Alumnat (horari d’octubre a maig).
Dilluns, dimarts,dimecres i  dijous:
Matí: de 9h a 12:30h. 
Vesprada: de 15h a 17h.
Divendres: de 9h a 12h.
El dies no lectius son els següents: 31 d’Octubre 2011,20 de Febrer de 2012,30 d’Abril 2012.
LA CONVIVÈNCIA AL CENTRE

Tots els membres de la comunitat educativa tenen uns drets i deures que estan recollits en el Reglament de Règim Intern del centre (RRI) i en el Decret 39/2008 sobre convivència escolar.
Aquests documents podeu consultar-los a la direcció del centre.

ALGUNES NORMES BÀSIQUES

-       Cal ser puntuals a l’entrada al centre. Les portes es tancaran a les 9.05 i a les 15.05. L’entrada después d’aquesta hora ha de justificar-se.
-       Després de l’hora d’eixida els alumnes no poden quedar-se dins del centre.
-       Els alumnes no poden eixir de l’aula sense permís del professor i per a eixir del centre, els pares han d’informar als mestres.
-       Quan, de manera intencionada o per negligencia, algun alumne cause danys materials, quedaran obligats a fer-se càrrec del cost econòmic de la reparació o substitució del material.
Totes les conductes contràries (recollides en el RRI) a la convivència podran ser objecte de mesures correctores i disciplinàries. Tant si ocorren dins dels recinte escolar, durant la realització d’activitats extraescolars o complementàries o fora del recinte si estan relacionades amb la vida escolar i afecten algun membre de la comunitat escolar.

Els pares seran informats de les mesures imposades als seus fills. És important que comuniqueu al centre els canvis d’adreça o de telèfon.

LA PUNTUALITAT I FALTES D’ASSISTÈNCIA

PUNTUALITAT

Com ja hem dit, l’entrada al centre después de tancar-se la porta ha de justificar-se.
Quan els alumnes de primària arriben a l’escola després de les 9:05 o de les 15:05 es seguirà el següent procediment:

-       Si venen del metge i porten el justificant s’incorporaran a classe normalment.
-       Si han arribat tard per un motiu no justificat romandran al banc de l’entranda de l’escola i s’incorporaran a l’aula al canvi de classe. Si al llarg del trimestre, l’alumne arriba tard a l’escola dos dies, la tercera i succesives faltes de puntualitat seran sancionades. L’alumne es quedarà al centre de 12.30 a 13.00 realitzant les tasques encomanades pel professorat.
-       En cas d’alumnes d’infantil que arriben tard aniran acompanyats d’un adult fins el despatx de direcció on signaran en un registre un justificant explicant el motiu del retard. A la tercera vegada que es produïsca un retràs l’alumne se’n tornarà a casa i s’incorporarà a l’hora del pati.


FALTES D’ASSISTÈNCIA

Les faltes no justificades dels alumnes s’entreguen mensualment a la direcció del centre per fer-les arribar, si és necessari, a la treballadora social de l’ajuntament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada